נטוורקינג- רישות עסקי- עורכי דין

עו"ד? הצטרף לאינדקס חינם
הדפסה

רישות עסקי (נטוורקינג) הינה אחת מדרכי השיווק היעילות ביותר בהן ניתן להשתמש כדי להרחיב את העסק שלך.

 

להלן כללי החובה לעשיית נטוורקינג מוצלח:

 

1. לזהות לאיזה קהל יעד אתה צריך ללכת.

 

2. החלטה לגבי אילו ארגונים עליך להצטרף ואשר אין לך להצטרף על מנת לקבל ערך מן האירועים שלהם.

 

3. הרשמה לאירוע ותזמן את זה כמו פגישה עסקית. אנשים רבים גם אינם הירשם אירועים או הירשם אותם ולאחר מכן לשכוח ללכת.

 

4. לקבוע את התדירות שבה אתה צריך להיות ברשת ב חודש נתון בשבוע, או ברבעון. זה יעזור לך לצמצם איפה אתה צריך ללכת.

 

5. לפתח שאלות פתוחות בהן ניתן להשתמש כדי להצית שיחה. נסו למצוא שאלות ייחודי; לא שואלים אותו זקן "אז, מה אתה עושה?" אם אתה יכול לעזור לו.

 

6. אירועים השתתף עם תוכנית ללמוד משהו חדש. זה ימנע ממך לדבר יותר מדי על עצמך ואת העסק שלך.

 

7. הכן עצמך פיזית ומנטלית לאירוע.

 

8. אם אתה רוצה ללכת לאירוע עם מישהו שאתה מכיר, נפרדו ברגע שאתה מקבל שם.

 

9. כשאתה נכנס לחדר, צעד לצד, לקחת נשימה עמוקה ו לסרוק את החדר. זה ייתן לך הזדמנות להתארגן ולהתמקד בטרם תפנה לאף אחד.

 

10. לא לשבת עד התוכנית מתחילה. אם אין תוכנית, אתה יכול לשבת פעם התחברת עם מישהו.

 

11. לשבת עם אנשים זרים, לא עם אנשים שאתה מכיר.

 

12. כשאתה רואה אדם שיושב לבד, ללכת אליהם להציג את עצמך. אתה תהיה הצלת החיים שלהם! הם לבד העצבים. אתה יכול גם לקחת אותם איתך כדי לערבב ולשתף עם אחרים.

 

13. אל תתן את כרטיס הביקור שלך לכל מי שאתה פוגש. במקום זאת, לתת אותו לכל מי ששואל אותך על זה.

 

14. האם לקבל את כרטיס הביקור של מי שאתה פוגש.

 

15. יש לי חברה, אבל לא לחיצת יד הרוצח. לחיצת היד שלך היא אינדיקטור מפתח של רמת האמון. אם זה חלש מדי אתה צפנים. אם זה חזק מדי אתה שולח איתות כי אתה כנראה אגרסיבי יותר אסרטיביים או שיתופיות. כך או כך, זה לא להשאיל את עצמה היחסים הבניין.

 

16. להיות נוכחים. כאשר אתה מדבר עם מישהו, להסתכל להם בעיניים באמת לשים לב למה שהם אומרים.

 

17. אל תסתכל סביב החדר או מעל כתפו של מישהו, כאשר אתה מדבר איתם. זה לא מנומס. אתם נותנים להם לדעת שאתה לא באמת מעוניין בהם.

 

18. אל תיקח את שיחת הטלפון. אם אתה מצפה לשיחה או יש מצב שצריכים תשומת לב שלך, לתת לאדם שאתה מדבר עם יודע שיש את האפשרות תצטרך תירוץ עצמך.

 

19. אם יש לך כדי לקבל שיחה, לצאת מהחדר וללכת למקום שקט. זה לא עושה לך להיראות חשוב אם אתה לוקח שיחה בחדר. זה גורם לך להיראות לא מנומס, טיפשי, חצוף, יהיר. . . תבחר שלך!

 

20. להתנתק בנימוס. איך אתה להתרחק מישהו בנימוס? ישנן כמה טקטיקות.

 

אם אתם מתכוונים לקחת את הזמן לרשת, אז בבקשה לקחת את הזמן כדי לבצע מעקב עם האנשים שאתה פוגש. אתה יכול לשלוח להם פתק בכתב יד, או להגיע אל אותם זמנים קפה או פגישה. זה תלוי כמה אתה קשור.

 

21. אין מעקב באמצעות דואר אלקטרוני, אלא אם אדם מבקש ממך.

 

22. האם לפחות לשלוח פתק.

 

23. אל המגרש מוקדם מדי. למען האמת, לא "המגרש" בכלל. כאשר אתה בונה יחסים יתברר לך את האדם האחר בעת שזה הגיוני לעשות עסקים זה עם זה. זכור, רישות עסקי הוא על מערכות יחסים, לא מוכר.

 

24. אל תחתום על אנשים לידיעון שלך ללא רשותם.

 

25. אל תניחו שרק משום פגשת מישהו עכשיו יש לך רישיון כדי לקבל הפניה מהם, להשתמש בהם כמשאב, או לתת להם חומרים לקידום מכירות שלך.

 

26. האם לטעות בצד של נימוסים טובים כלל הזהב.

 

27. דגש על מתן.

 

28. הצג את בקביעות על הזמן. כאשר אתה להראות עד מאוחר ו / או לעיתים רחוקות, לך לשלוח הודעה חברי הקבוצה שלך:

 

אתה אומר להם שאתה רק טיפול על עצמך, כי אתה לא לקחת את הזמן כדי ללמוד על הצרכים שלהם.

אתה להראות להם איך אתם מתמודדים עם מפגשים עסקיים ושותפים. למה להם לבטוח בך עם הלקוחות שלהם? איך הם יכולים להיות בטוחים תוכל לטפל בהם היטב?

 

29. בואו מוכנים. יש רשימה ספציפית של הצרכים ההפניה. יותר ספציפי אתה יכול להיות, את הפניות יותר תקבל.

 

30. תמיד לבקש את מה שאתה צריך. אנחנו לא כל כך עסוקה כי איננו זקוקים ליותר לקוחות פוטנציאליים בצנרת שלנו. אם אתה לא שואל כל הזמן, אתה מפעיל את הסיכון של להיכנס למקום שבו אתה לא שואל.

 

31. להיות נוכחים. שוב, להיות בטוח שאתה באמת מקשיב לצרכים של חברי הקבוצה. אל תשחקו עם הטלפון שלך או לענות הודעות דואר אלקטרוני בזמן שאחרים מדברים. באמת להקשיב ולחשוב איך אתה יכול לעזור להם.

 

32. להיפגש עם חברים בנפרד בין פגישות כדי שתוכל להכיר אותם טוב יותר.

 

33. אל תנסה למכור את חברי הקבוצה שלך מתי יש לך את אחד על אחד המפגשים.

 

34. אל תצפו לקבל עד שאתה נותן.

 

35. אל תצפו לקבל מיד. זה לוקח זמן לבנות את מערכות היחסים עם חברי הקבוצה, כך שאתה סומך עליהם והם סומכים עליך.

 

36. קחו למשל את חברי הקבוצה האחרים כמו משאבים כדי לך ולאנשי הקשר שלך. כאשר אתה יודע איך הם עושים עסקים לבטוח בהם, אתה יכול להשתמש בהם משאבים כאשר אנשים מזכירים הצרכים האלה חברי הקבוצה יכולים לפתור. זה יכול לרומם אותך בעיני אנשי הקשר שלך, הסיכויים ולקוחות.

 

37. האם לתת הפניות איכות מובילה. ידעתי גבר מי יכתוב את הפניה ולשים "אל תשתמש בשם שלי" על הסדין. זה לא מועיל. ראיתי גם מצב שבו מישהו נתן הפניה אך כינה את השופט לאחר מכן אמר, "אל תקרא אותו אדם." זה לא מועיל! אל תיתן האשפה. עדיף לא לתת בכלל.

 

38. ודא שלך לקוחות, אנשי קשר מקורביו פתוחים אתה נותן את שמותיהם ואת פרטי איש הקשר חברי הקבוצה שלך. אחד הדברים הכי גרוע שיכול לקרות הוא בשבילך כדי להפנות חבר בקבוצה ללקוח, רק כדי להיות לקוח מתרגז.

 

התפקיד שלך הוא יודע הלקוחות ואנשי הקשר שלך מספיק טוב, כי אתה יודע מי יהיה פתוח כדי לקחת שיחת ומי מעדיף שלא. זה לא בהכרח אומר שאתה לא יכול להתחבר לאנשים האלה. זה רק אומר כי, במקום לעבור על שמו של האדם ואת פרטי הקשר, ייתכן שיהיה עליך להפוך את הקדמה. הושיטו יד כדי ליצור קשר עם שלכם את הבמה חבר בקבוצה שלך.

 

39. מעקב! אם מישהו נותן לך הפניה, מתייחסים לזה כמו זהב. אתה רוצה להיות בטוח שיש לך מעקב על זה מיד. תארו לעצמכם כיצד תוכל להפוך לאדם האחר להרגיש אם הם להפנות אותך למישהו שאתה לא מעקב במועד. זה לא יגרום להם רוצה להפנות אותך שוב. זה לוקח זמן לבנות מערכות יחסים עם אנשים בקבוצה ההפניה שלך. אל תדרסו כי אמון בכך שלא לקחת הפניה ברצינות.

 

בדיוק כמו הרשתות האירוע והפניה / מוביל ברשת קבוצה, יש הנחיות עליך לנהוג בעת שהשתתף הרשתות החברתיות באינטרנט. אלה המצוות הרשתות החברתיות יעזור לך להמשיך לצמוח הרשת העסקית שלך.

 

40. להחליט מי אתה רוצה להיות. כמובן, אתה צריך להיות אתה! כוונתי היא כי לפני שאתה אומר משהו להאכיל את החדשות שלך או דיון, לוודא את זה עם מפות איך אתה רוצה שאחרים יודעים עליך.

 

אני משתתף ב LinkedIn, פייסבוק, טוויטר ועוד כמה בלוגים. אני תמיד חושב לפני שאני כותב משהו. ראשית, אני רוצה להיות בטוח שאני להיות עקביים עם המסר שלי. שנית, אני יודע, כי הלקוחות שלי והסיכויים באים מרקע שונות ומערכות אמונה. אני רוצה להיות בטוח ששום דבר שאני אומר יהיה לשנות את הדרך שבה הם חושבים עלי. זה נכון במיוחד עבור רשתות חברתיות כמו פייסבוק. הצטלבות של עסקים חברתיים היא מטושטשת מאוד. אינטראקציה עם אנשים בתחומים אלה יסייע לך להכיר אותם ברמה האישית. זה יכול לעבוד או נגדך. אז, לחשוב על איזה סוג של שיחות שאתה רוצה לעסוק לפני שאתה כותב משהו.

 

41. אין דואר זבל. אף אחד לא אוהב דואר זבל הכולל הודעות המגרש על הרשתות החברתיות. השתמש פלטפורמות כדרך להמשיך לבנות קשרים ולהרחיב את הרשת. אנשים מעצבנת לא יעזור לך להשיג את זה.

 

42. הגבל את הקידום העצמי. אתה יכול לאפשר לאנשים לדעת מה אתה עד כל עוד זה לא רק נושא של השיחה שלך.

 

43. שיתוף מידע. אנשים אוהבים ללמוד דברים. שימוש ברשתות חברתיות כדרך לחלוק מידע רלוונטי עם אנשים אחרים.

 

44. לספר לאנשים למה אתה רוצה קשר איתם. אין להשתמש בסקריפט חיבור רגיל אם אתה יכול להתאפק.

 

45. להשתתף. אתה תקבל ממנו את מה שאתה מכניס אותו.

 

46. אין להניח כי להיות מחובר מישהו נותן לך רשות המגרש. זה לא.

 

47. אם אתה רוצה מבוא דרך אחד מאנשי הקשר שלך, הקפד להסביר למה אתה רוצה את זה.

 

48. קשרים באינטרנט שלך הם פשוט יקר כמו חיבורי לפורום שלך. מתייחסים אליהם ככה.

 

49. קח את הזמן כדי להכיר את האנשים שאתה פוגש דרך הרשתות החברתיות. בעת לנהל שיחה עם מישהו, שייכים לקבוצה עם אותם, או לקרוא משהו שהם כתבו, לשאול אותם כדי ליצור קשר ישירות. ואז לבנות את מערכת היחסים.

 

50. שימו לב. הרשתות החברתיות היא בדיוק כמו רשת ב-אדם. אתה רוצה להתקרב אליו כדרך ללמוד דברים. כאשר אתה שם לב הפטפוט, האירועים, קבוצות ושיחות תלמד המון על אנשים ברשת שלך. תלמד גם על אנשים אתה צריך להיות מחובר.

 

51. אל תמכור. זה הולך יחד עם הצפת וקידום עצמי. נשמע מוכר, לא? כמובן שזה עושה. זה בגלל הרשתות החברתיות אין שום קשר עם מוכר. יש מה לעשות עם היחסים הבניין, כך שתוכל להרחיב את העסק שלך.

 

52. אתה לא צריך ליצור קשר עם כולם. אתה יכול לקבל החלטות לגבי מי שאתה ליצור קשר עם גבי פלטפורמות שונות. פשוט להיות עקביים. אם תחליט שאתה לא רוצה להיות מחובר שותפים עסקיים ב Facebook, אז לא. אם מישהו שאתה לא מכיר בקשות חיבור אותך, אתה לא מחויב ליצור קשר עם אותם.

 

53. להיות הנותן. בכל פעם שאתה יכול לחבר בין אנשים או לעזור למישהו עם שאלה, לעשות את זה.

 

54. להיות את עצמך. אין להסתתר מאחורי הפרסונה. זכור כי אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם בוטחים. אתה צריך להיות לכם כדי לאנשים להכיר אותך.

 

55. השתמש התמונה שלך כמו צילום פרופיל.

 

56. אין להמשיך בשיחות פרטיות בציבור. השתמש בשכל הישר ואת שיקול הדעת ואת אנשי קשר פרטית, כאשר אתה רוצה לנהל שיחה של אחד על אחד.

 

57. עבור אירועים. כשקבוצת באינטרנט אתה יש תפקיד ב-אדם, ללכת בו. לפגוש את האנשים שאתה כבר אינטראקציה עם. זה עוזר לבנות את מערכת היחסים.

 

58. הצע פגישה. כשאתה מתחבר עם מישהו דרך הרשתות החברתיות, מעקב להציע פגישה. הפגישה יכולה להיות דרך, טלפון סקייפ או לאדם, תלוי בגיאוגרפיה. אל תתנו למרחק הפיזי בדרכך. ב בימינו זה לא חייב להיות מרתיע הגוברת יחסים עסקיים.

 

59. להיות נגיש. אני לא הולך לקבל את ההזדמנות להכיר אותך כמו שאתה, אם אתה ומנוכר. אף אחד לא כל כך מיוחד, כי הם הטמאים. חוץ מזה, מי ירצה לבנות מערכת יחסים עם מישהו רחוק?

 

בסוף היום, אנחנו הרשת כדי שנוכל לצמוח בעסקים שלנו. אנחנו פוגשים אנשים, לבנות מערכות יחסים כל כך נקבל הפניות מהם לאורך זמן. מה שאנחנו מדברים עליו כאן הוא איך לעשות את זה גם כך הפניות האלה לקרות. לא משנה מה העסק מקום ברשת (s) תבחר, להפוך את רובם.

 

למרות גידול במכירות הוא המטרה הסופית, אנחנו לא להשתתף ברשת העסקית למכור. אנחנו עושים את זה כדי למצוא ולפתח קשרים עם אנשים שאנחנו יכולים לעזור ומי יכול לעזור לנו. כאשר אנו לנתק את עצמנו מן הדגש אנו נוטים לשים על המכירה, אנו למעשה לשפר את היכולת שלנו לבנות מערכות יחסים. המכירות יגיעו בטבעיות משם. זכור ההנחיות בעת סיכון מחוץ למשרד שלך לתוך העולם של אירועים, קבוצות, ורשתות חברתיות. נצלו את הזמן שאתה מבלה על רישות עסקי.