איך למצוא עו"ד מעולה?

 

שלום, אני עו"ד טל נבו, מנהל האתר משנת 2002.


בשוק של 60 אלף עורכי דין, קשה לדעת במי לבחור. אני בעצמי "נפלתי" בבחירה כשהייתי סטודנט ולכן כיום אני שמח לעזור לאחרים.

 

הטיפ שלי עבורך הוא לשכור משרד בוטיק שעוסק בתחום משפטי אחד בלבד, עם ניסיון של לפחות 15 שנים והצלחות מוכחות.


עד היום המלצתי לאלפי אנשים על עוה"ד המתאימים ביותר עבורם. אשמח לסייע גם לך. ההמלצות הן ללא תשלום וללא התחייבות.

 

טל, תמליץ לי על עו"ד!

ללא התחייבות. 100% סודיות

  1. חובה לרשום שם
  2. חובה להזין טלפון
  3. יש לרשום שאלה

Profile

פרטי עו"ד

עו"ד אייל אילן

עו"ד אייל אילן

עו"ד אייל אילן
רשלנות רפואית, תאונות, ביטוח, ביטוח לאומי
אזור המרכז
רמז 13
נתניה
משרדו של עורך דין אילן אייל מתמקצע בטיפול בתביעות על רקע נזקי גוף הכוללים: נפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה, תביעות מול הביטוח הלאומי, תביעות כנגד חברות הביטוח למימוש פוליסות, רשלנות רפואית, בקשות לטיפול רפואי וכיסוי תרופתי בסל הבריאות ומחוצה לו, תאונות תלמידים ועוד
מאז הקמת משרדו (בשנת 2001) עו”ד אייל אילן שם לו כיעד מוביל להעמיק ולשפר את רף השירות והמקצועיות במשרד. זאת במטרה להעניק שירות אמפתי, רגיש, איכותי ובעל תוצאות ללקוחותיו אשר פונים אליו לאחר אירוע תאונתי או מחלתי וזקוקים ליד מכוונת. לצורך כך, עו"ד אייל אילן עבר קורס אימון אישי וכן הוא עובר כל העת קורסים במודעות והשתלמויות מקצועיות.

כמו כן, מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות נוספות בכל שנה
אנו פועלים למתן מענה משפטי למיצוי מלוא זכויותיהם של לקוחותינו שנפגעו בגופם בנסיבות שונות , על מנת להחזירם לשגרת חיים תקינה ובריאה עד כמה שניתן, תוך הפקת התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

אמנת שירות
מקצועיות:
משרדנו פועל על מנת לסייע ולעזור לציבור הנפגעים, שפעמים רבות מוצאים את עצמם סובלים מפגיעות קשות שאינן מאפשרות להם מקור מחיה, ללא אוזן קשבת וללא הכוונה רפואית. לאור ניסיוננו בנזקי גוף, אנו מציעים ללקוחותינו שירות כולל וטיפול מיידי - הן מהפן הכספי, הן מהפן הרפואי (לרבות התייעצות עם רופאים מומחים העובדים בשיתוף פעולה עם המשרד) והן מהפן המשפטי (בניית התיק והכנתו, ניהול משא ומתן לקידום התיק ולסגירתו במהירות האפשרית ועוד).
שירות:
לאחר שסבלתם מפגיעה הנכם זקוקים ליועץ, למכוון ולחבר מקצועי לכל אורך הליך השיקום הארוך. אי לכך ובהתאם לזאת, נושא מתן השירות והעמדת הלקוח בראש סדר העדיפויות מהוה קו מנחה עיקרי במשרדנו.
זמינות:
בפגישות שנקבעות מראש, הקו המנחה הינו כי זמנו של הלקוח יקר לפחות כמו של איש המקצוע אליו הוא פונה; לכן פינת ההמתנה במשרדנו הינה בעיקר פריט עיצובי והיא אינה משמשת כלל להמתנה. גם לקוח מזדמן או לקוח קיים אשר לא תיאם פגישה, זוכה לטיפול מיידי כבר בשעת ההמתנה על מנת לסייע לו ולבדוק האם אכן חיוני שימתין. במספר רב של מקרים הלקוח מטופל כבר בשעת ההמתנה, או באמצעות תיאום פגישה במועד הנוח לשני הצדדים.
כמו כן, מאחר שאנו עוסקים רק בנזקי גוף ואנו בעלי ניסיון רב בתחום, במרבית התיקים ביכולתנו להעריך ולצפות באופן מקצועי ואמין את שווי התיק הנדון. מתוך נקודה זו אף ניתן לבצע תיאום ציפיות בין רצון הלקוח ובין מה שאכן ניתן לקבל על ידי טיפול באותו תיק. תיאום זה מאפשר לסגור את מרבית קצוות התיק במשרד (מעל 95% מהמקרים), תוך קבלת פיצוי ראוי ללא הגשת תביעות לבית המשפט.
629

המלצות של לקוחות

-פירמות עורכי דין מובילות-

  • meitar
  • nevo-molson
  • maschit
  • gornitzky
  • yehuda
  • firon
  • firon